    Date: Fri, 14 May 2010 09:25:09 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    <hsb8rd$bhk$1@news.onet.pl> <hsdrbe$g4s$1@inews.gazeta.pl>
    <hse06p$jhc$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1005121244460.1284@quad>
    <hse3ca$t93$1@news.onet.pl> <hse6dk$5va$4@inews.gazeta.pl>
    <hse6oa$82n$1@news.onet.pl> <hse77q$5va$5@inews.gazeta.pl>
    <hse9k4$frh$1@news.onet.pl> <hse9r6$5va$6@inews.gazeta.pl>
    <hse9ul$5va$7@inews.gazeta.pl> <hseoln$v2b$1@news.onet.pl>
    <hsgcpo$cua$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1005131543320.2344@quad>
    <hshh3k$aea$1@news.onet.pl> <4bec4bec$0$17099$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsiqv4$sq1$1@news.onet.pl>

    On 2010-05-14 08:35, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > [...]
    > A ja nie umiem zaksięgować, bo nie wiem jakie kwoty oraz jak to opisać
    > dokumentami.

    Ani na myszy, ani na torby nie ma cen urzędowych.

    Tak więc kwoty będą takie jakie sobie wymyślisz.

    Dopóki ceny nie będą zupełnie kosmosu (co mogło by sugerować, że miało
    miejsce zupełnie inne zdarzenie niż sprzedaż myszy i torby) oraz dopóki
    nie będziesz handlował z podmiotami powiązanymi to urzędnikom nic do tego.

    > Niestety godzina klaskania nadal nie rozwiązała problemu. Więc darujcie
    > sobie durnowate szyderstwa o klaskaniu, bo mój problem jest precyzyjny:
    >
    > a) jakie dokumenty trzeba wygenerować?
    > b) jakie kwoty znajdą się na tych dokumentach?
    > c) jak zostaną zaksięgowane?

    Ale przecież sam sobie generujesz problemy używając narzędzi, których
    nie rozumiesz i nie potrafisz obsługiwać.

    Z podatkowego punktu widzenia (przy KPiR), po wyprodukowaniu z
    myszotorby myszy i torby aż do chwili remanentu na koniec/początek roku
    nie musisz produkować żadnych dodatkowych kwitów.

    A przy remanencie ze spisy wypada Ci myszotorba w cenie X i wpada (o ile
    jeszcze nie sprzedałeś) mysza oraz torba w ustalonych *przez Ciebie* cenach.

    Piotrek