  • Data: 2015-07-22 11:17:03
    Temat: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź> szukaj wiadomości tego autora

    Tę interpretację wydał jakiś idiota do sześcianu (Dyrektor Izby Skarbowej w
    Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów).
    Proponuję temu idiocie (Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w
    imieniu Ministra Finansów) zbyc/nabyć udział w garażu 240 stanowiskowym.
    Szkoda, że ci kretyni, przeróżni gówniani Naczelnicy, Dyrektorzy i podobne
    pomioty, nie są cytowani z imienia i nazwiska.,

    Pomijam już, że jak pójdziemy do pierwszego lepszego sklepu za rogiem, to
    nie wystawią nam faktury dla dwojga nabywców (a np. małżeństwo bardzo
    chętnie by wzięło wspólną fakturę na kibel czy prysznic) "bo system nie
    pozwala", ćwiczone wielokrotnie.

    -----
    "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> wrote in message
    > No to jeszcze znalazłem coś takiego:
    > http://interpretacja-podatkowa.pl/interpretacja/poka
    z/1-_podatek-od-towarow-i-uslug-oraz-podatek-akcyzow
    y_/2-podatek-od-towarow-i-uslug/250-dokumentacja/251
    -faktury/294-wystawianie-faktury/163072-dostawa-towa
    row-faktura-udzial-wspolwlasnosc.html