  • Data: 2015-07-24 23:59:06
    Temat: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Jul 2015, ąćęłńóśźż wrote:

    > Dokonasz [skutecznie] darowizny przykładowo na_katedrę lub na_zakład
    > wydziału wyższej uczelni publicznej?

    Przecież napisałem - faktycznie obdarowany będzie *inny* podmiot.
    To że SZKOŁA nie będzie obdarowana w niczym nie uchybia, że
    obdarowany zostanie "właściciel szkoły" wraz z nałożeniem polecenia
    "zostawienia w szkole".
    Bo taka była intencja darczyńcy, nawet jeśli nie zdawał sobie
    sprawy z formalizmów.

    > Albo na_zarząd_spółki,

    A to zdecydowanie jest możliwe.
    Czemu bierzesz do porównania przykład od czapy?

    > Albo na mojego_psa_Burka?

    Dobrze wiesz, że w .pl się nie da.
    Co nie znaczy że nigdzie się nie da :>
    (zdaje się w USA jest wykonalne)