    From: spp <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [Dz.U.] Ryczałtowcy - uwaga na zmiany PKWiU
    Date: Sat, 04 Dec 2010 12:39:17 +0100

    > Ale pojęcie "podwielokrotność" w powyższym tekście nie występuje.
    > Ani literalnie, ani znaczeniowo (zabraniają ulgi podzielnej
    > w zapisie przez 37, ale ulgi której *wielokrotność* wynosi
    > 78% lub 95% już nie - chyba nie twierdzisz, że 5 jest podzielne
    > przez 95?)

    Godfryd - przyznaj - jesteś matematykiem-purystą?

    Fakt, nawet nie zwróciłem na to uwagi, ale...

    Okydrcie - tkylo mdąrzy lduzie mgoą to przczyteać.
    Nie moegłm ueiwrzyć że waśłciiwe młgoem zozureimć co cztyam.
    Fenoemen słiy lukidzego mógzu. Weułdg odykcira na Uinerwtesycie Cmabrigde,
    nie wżane w jaiekj kleojonści ułżoone są lietry w wryazie.
    Najawżnjszeią rzczeą jset żbey peirtszwa i otsanita letria błya na
    waśłciywm meijcsu. Rszeta mżoe być uożołna gdizeklowiek
    a i tak wcąiż mżemoy to bez porbelmu perzytczać.
    Dzejie się tak daltgeo bo ldzuki mzóg nie cztya kadeżj poejdnczyej ltiery,
    ale słwoa jkao cłaśoć. Neiasmowtie? tak...
    Jak zwasze mśylaełm że otrogarfia jset wżana...!
    Jśeli mżesz to prezcztyać, perzśilj daelj...

    ;)

    --
    spp