  • 1. Data: 2005-01-13 22:50:31
    Temat: Dzialalnosc gospodarcza - JAK?
    Od: "Ian K. O'Walsky" <walsky=NOSPAM=@konto.pl>

    Witam,
    Jestem na etapie organizowania swojej dzialalnosci gospodarczej. Nie jestem
    zbyt dobry w kwestiach prawniczo-podatkowych. Czy ktos z Was moglby polecic
    mi dobry link do miejsca, gdzie moglbym dowiedziec sie czegos we spomnianym
    temacie. Wiecie, wersje "w pigulce dla matolow"

    Walsky

  • 2. Data: 2005-01-14 09:41:37
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza - JAK?
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Ale o jakim temacie??? Prawo-podaki??? To temat morze.

  • 3. Data: 2005-01-14 14:58:06
    Od: fawlty <l...@t...sig>

    http://www.1praca.gov.pl/firma.php
    http://www.podatki.pl/ (-> Rozpoczynam działalność)