  • 1. Data: 2005-01-13 21:17:07
    Temat: kurs waluty
    Od: "Aleksandra" <a...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące zastowania kursu waluty.
    Daję pracownikowi z kasy firmy zlotówki na zaplatę faktury. On w kantorze
    wymienia je na Euro i placi odpowiednią kwotę kontrahentowi.
    Z rozliczenia przynosi mi resztę kwoty do kasy. Pytanie brzmi:
    1. Po jakim kursie mam przeliczyć zaplatę za fakturę - mogę tą z kantoru
    zastosować?
    2. Po jakim kursie mam przyjąć do kasy resztę pieniędzy, które zostaną
    pracownikowi z rozliczenia?
    3. Po jakim kursie mogę te pieniądze wyplacić następnemu pracownikowi za
    trzy dni?

    Proszę o pomoc, bo zaczynają mnie te różnice kursowe dobijać ;-))

    Ola

  • 2. Data: 2005-01-14 00:41:30
    Temat: Re: kurs waluty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Jan 2005, Aleksandra wrote:

> [...]
    >+ Mam pytanie dotyczące zastowania kursu waluty.
    >+ Daję pracownikowi z kasy firmy zlotówki na zaplatę faktury. On w kantorze

    ...bierze kwit... (prawda ?)

    >+ 3. Po jakim kursie mogę te pieniądze wyplacić następnemu pracownikowi za
    >+ trzy dni?

    Y... *pracownikowi* *wypłacasz* w EU ??
    Przepraszam że się czepiam, ale IMHO "dla porządku" wypadałoby wyjaśnić !
    Nie bić poproszę :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)