  • 1. Data: 2005-01-13 21:45:49
    Temat: składki - gdy się nie pracuje
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam szanownych grupowiczów,

    Zamierzam się przenieść z pracy na etacie na studia doktoranckie.
    w międzyczasie czeka mnie parę miesięcy wakacji, w trakcie których zamierzam
    się ogólnie rzecz biorąc lenić :-)

    Dotychczas składki na zus płaci za mnie pracodawca, wcześniej byłem studentem,
    ale to minęło. Mam pytanie: co i jak w takiej sytuacji będę musiał płacić?
    pewnie jakieś ubezpieczenie zdrowotne, ale czy coś jeszcze?

    pozdrawiam,
    Marcin Stefaniak

  • 2. Data: 2005-01-14 10:27:43
    Temat: Re: składki - gdy się nie pracuje
    Od: "tomek" <t...@t...pl>

    Nie musisz płacić żadnego. Jeśli jednak chcesz się zdrowotnie ubezpieczyć
    możesz to zrobić - nazywa się to ubezpieczenie dobrowolne. Składka jest o
    ok. 30 zł większa niż normalnie (obecnie w sumie cos ok. 200 zł). Informacje
    znajdziesz na stronach NFZ.
    Tomek

    http://www.gazeta.pl/usenet/