  • Data: 2002-04-19 11:08:02
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza a PIT - kto podpowie ???
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Apr 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ Dnia pięknego Fri, 19 Apr 2002 09:39:08 +0100, "nelson"
    [...]
    >+ >W 2001 roku zarejestrowalem dzialalnosc gospodarcza, ale nigdy jej
    >+ >fizycznie i praktycznie nie rozpoczalem. Nie zglaszalem tego w US
    >+ >bo tak mi powiedziala kobieta w informacji w ZUS'ie gdzie sie udalem
    >+ >na poczatku. Powiedziala, ze dopoki nie zaczne faktycznie "dzialac"
    >+ >to zadnych ZUS'ow placic nie musze, podatkow wiec tez nie.

    Dobrze powiedziała, nie słuchaj Tristana ;)
    (jesteśmy obaj w tym samym US - tyle że ja ĆWICZYŁEM zarejestrowaną
    DG która jeszcze nie działa; ale NIE przez rok !).
    Jak na mój gust - co napisali w PITach ? (już szukam...):
    "którzy uzyskiwali przychody z..."
    Uzyskiwałeś przychody ? - nie. No to wniosek...

    >+ No cóż, jeżeli słuchasz pani z ZUSu w kwestii przepisów US, to jesteś
    >+ niesamowicie niefrasobliwy. Już samo słuchanie informacji WŁAŚCIWYCH
    >+ dla tematu jest mocno niebezpieczne z uwagi na niedoinformowanie, a co
    >+ dopiero informacji z całkiem inkszego urzęda...

    To jest prawda.
    Co nie zmienia postaci rzeczy że TYM RAZEM informacja była
    prawidłowa !

    Pozdrowienia, Gotfryd