  • Data: 2003-12-20 15:51:49
    Temat: Re: Działaność wpisana, czy wykonywana
    Od: Someone <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Someone wrote:

    > Witam,
    > Wiem, że podobny problem pojawił się już na grupie, ale niedokładnie był
    > on zdaje się adekwatny do mojej sytuacji, więc zaryzykuję i zapytam.
    [...]
    Przyłożyłem się bardziej i znalazłem chyba na grupie odpowiedź na moje
    pytanie. Wnioskuję, że póki nie wykonałem niczego, co nie podlega
    zwolnieniu z Vat-u - nie powinienem się bać. No chyba, że w poniedziałek w
    US okaże się co innego... W każdym razie sorry za zaśmiecanie grupy
    pytaniem, które można już na niej znaleźć :)
    Pozdrawiam

    Mariusz