  • Data: 2007-11-23 14:03:33
    Temat: Re: E-faktura ? Co z nia zrobic ?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Tam, gdzie była potrzeba "wielkich" (banki mam na myśli) aby umożliwić
    > regulację powierdzania woli "znaczkami" (hasłem, PINem, czymkolwiek)
    > jakoś dało się zezwolić na korzystanie z zaakceptowanych przez strony
    > form.

    Podkreślam - przez *obie* strony.

    > Przy "głupiej fakturze" znienacka się nie da.

    A tu jest jeszcze strona trzecia - szeroko rozumiane *państwo*.

    Która to strona trzecia nie godzi się na używanie niekwalifikowanych
    podpisów / certyfikatów.

    Co samo w sobie wygląda dość debilnie, skoro to samo *państwo* godzi się
    (bo musi) na niepodpisywanie FV.

    > Hm. Dziwne, nie?

    Zuepłnie niedziwne. Z powodów o których pisałem parę postów wyżej.

    A poza tym czy Ty nie przesadzasz z tym dopatrywaniem się spójności w
    przepisach, w tym podatkowych ;-)

    Piotrek