    From: "Bartosz Zoltak" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Eksport (okien) do UE
    Date: Tue, 15 Jun 2004 00:36:11 +0200

    Mieczyslaw napisał w wiadomości
    > Po pierwsze - nie "eksport" a "wewnatrzwspolnotowa dostawa
    towarow". Nie
    > wystepuje tutaj zwrot VAT.

    W takim razie bede musial sie doksztalcic.

    Z jaka stawka VAT powinienem obliczyc cene dla klienta? Ja k
    upuje okna z VATem 22%. Pierwotnie myslalem, ze zaproponuje
    mu cene netto (formalnosciami bede musial zajac sie pozniej,
    teraz musze zaproponowac cene), ale teraz nie wiem, czy bedz
    ie to prawidlowe?

    Przepraszam za ignorancje, ale nie zajmowalem sie wczesniej
    podobnymi zagadnieniami, a ta sprawa wyszla nagle. Poki co b
    ede wdzieczny za dorazna wskazowke - co do stawki VAT dla ce
    ny sprzedazy.

    Dzieki,
    pozdrawiam,

    Bartek Zoltak