  • Data: 2008-03-28 20:23:09
    Temat: Re: Eksport towarów? jaki podatek
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Beata wrote:

    > Mam pytanie, chcę zając się eksportem towarów i nie za bardzo wiem
    > jak to się ma od strony księgowej ...jaki rodzaj formy podatkowej
    > byłby najkorzystniejszy

    Najkorzystniejszy jest ten, który daje podatnikowi
    najlepszy efekt. Skąd mam wiedzieć czy sprzedając za 100
    kupujesz towar za 10 czy za 90?

    , no i fv (muszą być tłumaczone)

    Spójrz na to jako klient. Czy od kontrahenta
    z Finlandii wolałabyś fakturę po fińsku czy po polsku
    lub ewentualnie po angielsku?