    From: "lobuziak" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Emigracja na stale do Irlandii a podatki
    Date: Wed, 19 Apr 2006 01:13:43 +0200

    > PS. A zaktualizowałes dane odnośnie miejsca zamieszkania w NIP-3 od razu
    po
    > wyjeździe? No i czy wymeldowałeś się w UG? Bo niektórzy urzędnicy moga
    > twierdzić, że jeśli jesteś zameldowany na stałe w PL, to nie mogłes
    "centrum
    > interesów życiowych" przenieść na do innego kraju...

    wlasnie a jesli ktos wyjezdzajac zagranice nie zna miejsca zamieszkania (np.
    na 2 tygodnie pracodawca funduje mu hotel by poszukal sobie chatki), to moze
    wyslac druk nip3 z adresem zameldowania pustym (co najwyzej wpisujac adres
    do korespondencji jako adres np. rodzicow, brata itd.)?

    czy ja dobrze pamietam, swego czasu byly dwa kruczki

    1) nip3 musza wypelniac tylko polscy rezydenci podatkowi, stad jesli ktos
    wyjezdza i zmienia rezydencje teoretycznie nie jest to koniezne (by wypelnic
    nip3 przed wyjazdem)?

    2) wiem, ze przy wyjezdzie zagranice na dluzszy pobyt w niektorych
    sytuacjach istnieje obowiazek ustanowienia pelnomocnika do doreczen

    czy nadal te przepisy sa aktualne?