  • 1. Data: 2004-04-05 10:13:08
    Temat: Etat + działalność gospodarcza - jaki PIT?
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    Witam!
    Mam następujący problem:
    W zaszłym roku pracowałem na umowę o pracę, następnie przez krótki
    okres miałem działalność gospodarczą (z której też miałem dochód).
    Rodzaj prowadzonej dokumentacji rachunkowej przy DG to: podatkowa księga
    przychodów i rozchodów.
    Czy w świetle tego wszystkiego mam wypełnić PIT-37 dla dochodu z
    umowy pracę i PIT-36 dla DG, czy tylko PIT-36 gdzie ujmę wszyskie
    dochody?
    I drugie pytanie: jak się liczy zwiększone koszty uzyskania dochodu z
    racji zamieszkania w innej miejscowości niz zakład pracy (umowa o pracę)?
    Dzięki za odpowiedzi.
    Robert W.

  • 2. Data: 2004-04-05 10:27:29
    Temat: Re: Etat + działalność gospodarcza - jaki PIT?
    Od: "Darek" <darek_s1.wytnij@poczta .onet .pl>

    > Czy w świetle tego wszystkiego mam wypełnić PIT-37 dla dochodu z
    > umowy pracę i PIT-36 dla DG, czy tylko PIT-36 gdzie ujmę wszyskie
    > dochody?

    To drugie rozwiazanie jest wlasciwe czyli skladasz PIT-36 i ujmujesz
    wszystkie dochody.
    Darek

  • 3. Data: 2004-04-05 10:51:23
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

> [...]
    > I drugie pytanie: jak się liczy zwiększone koszty uzyskania dochodu z
    > racji zamieszkania w innej miejscowości niz zakład pracy (umowa o pracę)?
    w PIT-36 wykazuje się dochody z DG oraz z PIT-11

    a co KUP zwiększonych - 124 zł 95 gr * liczba m-cy przepracowanych.

    Serdeczności
    Zulka

  • 4. Data: 2004-04-05 11:18:42
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    On Mon, 05 Apr 2004 12:51:23 +0200, izullka wrote:

    > w PIT-36 wykazuje się dochody z DG oraz z PIT-11
    >
    > a co KUP zwiększonych - 124 zł 95 gr * liczba m-cy przepracowanych.
    >
    > Serdeczności
    > Zulka

    Dzieki.

  • 5. Data: 2004-04-05 11:18:53
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    On Mon, 05 Apr 2004 12:27:29 +0200, Darek wrote:

    > To drugie rozwiazanie jest wlasciwe czyli skladasz PIT-36 i ujmujesz
    > wszystkie dochody.
    > Darek

    Dzięki.