  • Data: 2008-02-02 10:38:39
    Temat: Re: Ewidencja przedaży
    Od: marjek <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > A bo to wyjątkowo proste jest do wyjaśnienia.
    > Po początkowym szoku spowodowanym z utonięciem w stosie szczegółówych,
    > często zupełnie zbędnych regulacji, człowiekowi przestaje mieścić się
    > w głowie że w przepisach przewidziano taką możliwość, że może zrobić
    > "jak chce, byleby dobrze było i dało się wyczytać potrzebne dane" :O

    Dzięki za dorzucenie swoich kilku "groszy" do moich dywagacji.
    Może masz rację, popadłem już chyba w maniakalne szukanie zapisów, które
    przecinkiem w złym miejscu, czy innem cudactwem
    gramatycznym/stylistycznym wypaczyłyby sens zdaje się prostego przepisu.
    Moja ewidencja oczywiście zacytowane przez Ciebie wymogi spełnia - i to
    mnie właśnie niepoki...
    Ehh, ta nerwica :(

    Pozdrawiam,
    Marek