eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFV podpisana przez osobę nieupoważnioną a nakaz zapłaty za nią? › Re: FV podpisana przez osobę nieupoważnioną a nakaz zapłaty za nią?
    From: "W.R." <hagakure@boo_tegoniema_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: FV podpisana przez osobę nieupoważnioną a nakaz zapłaty za nią?
    Date: Sun, 23 May 2004 14:55:44 +0200

    Wildcat wrote:

    > Nie wiem kiedy doszlo do transakcji, ale po 1.05.2004 nie ma juz obowiazku
    > podpisywania f-ry przy odbiorze.... tak wiec powinna byc wazna.

    Ważna na potrzeby VAT-u. A w postępowaniu sądowym trzeba będzie pewnie jakoś
    udowodnić, że dostawa towaru czy wykonanie usługi w rzeczywistości miały
    miejsce. Po rozmowach ze znajomymi sędziami wnioskuję, że niepodpisane
    przez dłużnika faktury nie będą dla nich podstawą do wydania nakazu zapłaty
    (przynajmniej w postępowaniu nakazowym - w upominawczym może się udać).

    Co do pytania Maricina - jeśli osoba wymieniona na fakturze jaka nabywca,
    oświadczy, że towaru na oczy nie widziała, będziesz musiał udowodnić, że
    było inaczej albo dochodzić zwrotu towaru od osoby, która podpisała
    fakturę.