  • Data: 2003-02-09 09:21:23
    Temat: Re: FV -- towar limitowany?
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja rozumiem wszystko, ale nie mam najmniejszej ochoty latać po
    > tygodniu lub po kilku dniach po odbiór faktury. Moja cierpliwość się
    > już kończy. Co najgorsze, jechałem dzisiaj do Katowic -- tam to samo.
    > Do jasnej cholery, jak ja mam kupić gazetę jednorazowo, bez biegania
    > powtórnie po faktury?
    To ci jeszcze podpwoem, że to latanie nie skończy sie za drugim razem. Bo
    przyjdziesz po fakturę i usłyszysz, że był szef, wypisał ale nie miał
    pieczątki, albo pani wypisała, ale się pomyliła i nie tej osobie dała
    Kioskarze fantazję mają a pisac im się nie chce :)
    Ja po prostu nie biorę faktury. Trudno. Przez jakiś czas kupowałem wszystko
    w jednym kiosku, pani mnie dopisywała do zeszytu, a na koniec miesiąca
    przychodziłem po fakturę.
    PawełJ