  • Data: 2005-05-11 09:15:41
    Temat: Re: FV za internet tresc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 May 2005, Marek Grebski wrote:

    >+ >> jakiego zgloszenia?
    >+ >
    >+ > Do URTiPu?
    >+ narazie mamy tylko kable, ale z tego co wiem to jak po 14 czy 30 dniach od
    >+ wyslania nie ma sprzeciwu to dzialasz legalnie

    Zgadza się.
    Tylko jak jest sprzeciw to nie wolno ci działać :)

    Po pierwsze ciekaw jestem ile faktycznie trwa uzyskanie akceptacji
    (przecież niekoniecznie muszą zostawić zgłoszenie bez odpowiedzi)
    a po drugie - skąd mieć pewność że "czegoś" się nie przyczepią :)
    Macie "udostępniania Internetu" w zakresie DG ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)