  • 1. Data: 2005-05-10 06:14:32
    Temat: FV za internet tresc
    Od: Marek Grebski <m...@p...pl>

    Witam
    Zakladamy z kolega siec z dostepem do internetu, co mamy napisac na FV by
    klienci mogli odliczyc to sobie bezproblemowo od podatku, chodzi o to zeby
    US tego nie zakwestionowal, czy jest ot okreslone jakimis przepisami?
    Tak BTW czy to sie odlicza od podatku czy od podstawy?
    Pozdrawiam
    Marek
    --
    Na grzyby, na ryby, a może na koń? ---> www.miedzylesie.net

  • 2. Data: 2005-05-10 07:22:42
    Temat: Re: FV za internet tresc
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 5/10/2005 8:14 AM, Użytkownik Marek Grebski napisał:

> [...]
    > US tego nie zakwestionowal, czy jest ot okreslone jakimis przepisami?
    > Tak BTW czy to sie odlicza od podatku czy od podstawy?

    A czy Ty z kolegą jesteście zarejestrowani jako czynni podatnicy VAT?

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-05-10 08:02:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 May 2005, Marek Grebski wrote:

    >+ Zakladamy z kolega siec z dostepem do internetu

    ...ja tak poza konkursem i z ciekawości: ile czasu czekaliście
    na "potwierdzenie zgłoszenia" ?

    >+ Tak BTW czy to sie odlicza od podatku czy od podstawy?

    Podstawy. Art. 26.1 :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-05-10 09:36:43
    Od: Marek Grebski <m...@p...pl>

    du hast mich gefragt wrote:

    > A czy Ty z kolegą jesteście zarejestrowani jako czynni podatnicy VAT?

    kolega ma firme i jest platnikiem VAT od dawna m.in. instaluje kasy
    fiskalne...

    Gotfryd Smolik news wrote:
    >...ja tak poza konkursem i z ciekawości: ile czasu czekaliście
    >na "potwierdzenie zgłoszenia" ?
    jakiego zgloszenia?
    Pozdrawiam
    Marek
    --
    Na grzyby, na ryby, a może na koń? ---> www.miedzylesie.net

  • 5. Data: 2005-05-10 10:46:39
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > jakiego zgloszenia?

    Do URTiPu?

  • 6. Data: 2005-05-10 18:22:18
    Od: Marek Grebski <m...@p...pl>

    gollum wrote:

    > Do URTiPu?
    narazie mamy tylko kable, ale z tego co wiem to jak po 14 czy 30 dniach od
    wyslania nie ma sprzeciwu to dzialasz legalnie
    Pozdrawiam
    Marek
    --
    Na grzyby, na ryby, a może na koń? ---> www.miedzylesie.net

  • 7. Data: 2005-05-11 09:15:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ narazie mamy tylko kable, ale z tego co wiem to jak po 14 czy 30 dniach od
    >+ wyslania nie ma sprzeciwu to dzialasz legalnie

    Zgadza się.
    Tylko jak jest sprzeciw to nie wolno ci działać :)

    Po pierwsze ciekaw jestem ile faktycznie trwa uzyskanie akceptacji
    (przecież niekoniecznie muszą zostawić zgłoszenie bez odpowiedzi)
    a po drugie - skąd mieć pewność że "czegoś" się nie przyczepią :)
    Macie "udostępniania Internetu" w zakresie DG ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2005-05-12 11:18:11
    Od: Marek Grebski <m...@p...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > a po drugie - skąd mieć pewność że "czegoś" się nie przyczepią :)
    > Macie "udostępniania Internetu" w zakresie DG ?

    jest ogolnie uslugi informatyczne i dlatego pytam co musi byc na FV za
    internet napisane zeby nie bylo problemow
    Marek
    --
    Na grzyby, na ryby, a może na koń? ---> www.miedzylesie.net

  • 9. Data: 2005-05-12 16:26:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 May 2005, Marek Grebski wrote:

    >+ > Macie "udostępniania Internetu" w zakresie DG ?
    >+ >
    >+ jest ogolnie uslugi informatyczne

    Przecież musi być PKWiU: całe 72 ?
    Zdaje się - uwaga: zdaje mi się, a nie mam czasu sprawdzać, "dostarczanie
    Internetu" to nie jest "usługa informatyczna" !

    Przecież to jest telekomunikacja w czystej postaci: "tu drut, tam
    drut, owędy radiem - a wszędzie przekazujemy sygnał".
    Dlatego pytałem o owo "zgłoszenie" bo sam ciekaw jestem ;) !

    Zeznaję iż gdzieś widziałem opis dla telekomunikacji (PKD 62 ?)
    że "obejmuje dostęp do Internetu".

    >+ i dlatego pytam co musi byc na FV za
    >+ internet napisane zeby nie bylo problemow

    http://www.klasyfikacje.pl/
    :)
    Ale jakoś "internetu" nie znajduje :(

    A.... (googlem go w oknie obok), Karol K pisał:
    http://groups.google.pl/groups?selm=cmcmmc%24ge8%241
    %40atlantis.news.tpi.pl

    ++++
    czyli 64.20.G ("Działalnosc telekomunikacyjna pozostala") wedlug
    wyjasnienia do Polskiej Klasyfikacji Dzialalnosci pod to podchodzi
    dostep do internetu
    ----

    :)

    --