    From: "auto" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura VAT UE a podatek
    Date: Tue, 19 May 2009 13:45:55 +0200

    > To jeszcze raz:
    >
    > zarówno sprzedający jak i kupujący mają VAT UE.
    >
    > Na fakturze TAX 0%
    >
    > Ja płacę na koniec miesiąca VAT od całości FV.
    >
    > Mój kolega mówi że VAT płacę tylko od sprzedanego towaru z tej FV.

    Placisz podatek VAT tylko od sprzedanego towaru. Czyli powiedzmy
    sprowadziles 10 komputerow po 500 funtow netto i jesli nie sprzedales
    zadnego to nie placisz nic, a jesli sprzedales tylko jeden za 600 funtow to
    zaplacisz tylko od tych 600. Nie wiem jakim cudem placisz podatek od calosci
    przeciez w VAT7 ujmujesz kwote tych zakupow i podatku naliczonym i w
    naleznym wiec sumujac jest zawsze "zero" dopiero jak sprzedasz czeswc lub
    calosc to wychodzi ci do zaplacenia VAT.