eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFaktura VAT wystawiona później niż 7 dni od zaksięgowania wpłaty › Re: Faktura VAT wystawiona później niż 7 dni od zaksięgowania wpłaty
  • Date: Thu, 22 Apr 2010 13:27:03 +0200
    From: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura VAT wystawiona później niż 7 dni od zaksięgowania wpłaty

    W dniu 4/22/2010 8:51 AM, Tomek wrote:

    > Jakie problemy?

    A takie, że wstrzymują wypłatę kolejnej transzy dotacji do czasu
    dostarczenia korekty. Zapewne na zasadzie każdy powód dobry, żeby
    potrzymać trochę dłużej forsę na swoim koncie, ale co im zrobisz...
    Jest może jakaś podstawa prawna, którą bym mógł okazać, żeby udowodnić,
    że to nie mój problem?

    Pozdrawiam,
    Arkadesh