  • 1. Data: 2006-02-23 21:09:20
    Temat: Faktura WNT
    Od: "Kubus Puchatek" <k...@p...onet.pl>

    na stronie http://www.doradcy.podatkowi.pl jest programik 'faktura wnt'

    Drukuje mi na fakturach 'wersja demo' i nie moge tego obejsc :(
    Poza tym ten skur.... normalnie weryfikuje dostawce z unii czy jest gdzies
    tam zarejestrowany, ale w demo tylko 15 razy.

    Ma ktos moze do niego serial albo cracka?

    Kuba

  • 2. Data: 2006-02-23 21:32:04
    Temat: Re: Faktura WNT
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Kubus Puchatek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dtl7u2$it4$1@achot.icm.edu.pl...
> [...]
    > gdzies tam zarejestrowany, ale w demo tylko 15 razy.
    >
    > Ma ktos moze do niego serial albo cracka?

    bez przesady, czy wszystko trzeba krasc?
    81,15 zl netto to nie taka wielka kwota.

  • 3. Data: 2006-02-23 22:49:13
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Kubus Puchatek wklepał/a:

    > Ma ktos moze do niego serial albo cracka?

    p i e r d o l s i ę z ł o d z i e j u

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 4. Data: 2006-02-24 06:59:13
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    metti napisał(a):
    > Szanowny/a Kubus Puchatek wklepał/a:

    > p i e r d o l s i ę z ł o d z i e j u

    moze i kradnie gosc, ale trzymaj sie netykiedy---nie klnij na grupie

    --
    Pozdro
    Harry

  • 5. Data: 2006-02-25 11:22:41
    Od: "Kubus Puchatek" <k...@p...onet.pl>

    sam się pierdol.
    Gzecznie zadalem pytanie, a wy co? Myslal by kto ze tacy porzedni jestescie
    wszyscy same lagale macie nie?
    Gierki tez napewno legalne, zadnego piractwa.
    Programy sa za drogie to się piratuje. Jakby facet spuscil do 5 dych to bym
    kupil, a tak niech się buja.
    Kumpel mi za piwo taki program napisze albo sie we dwuch zrzucimy i bedzie
    po 5 dych.

  • 6. Data: 2006-02-25 12:28:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota 25 luty 2006 12:22, gdy Kubus Puchatek napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Kumpel mi za piwo taki program napisze albo sie we dwuch zrzucimy i bedzie
    > po 5 dych.

    No to kochany, zasuwaj do tego kumpla, obalcie browara, ubierzcie służbowe
    dresiki i napiszcie se ten program. Ba! Sprzedawajcie go potem, to jeszcze
    zarobicie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2006-02-26 07:17:20
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Tristan Alder napisał(a):
    > No to kochany, zasuwaj do tego kumpla, obalcie browara, ubierzcie służbowe
    > dresiki i napiszcie se ten program. Ba! Sprzedawajcie go potem, to jeszcze
    > zarobicie.

    ....tylko zrobcie dobre zabezpieczenia, zeby zaden ch** wam nie skradl
    waszego, w ciezkim pocie i znoju, zrobionego programu. ;)

    MarcinJM

  • 8. Data: 2006-02-28 19:35:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Feb 2006, pit. wrote:

    > bez przesady, czy wszystko trzeba krasc?

    wKF: piractwo to nie kradzież (a pirat nie złodziej).
    Protestuję, bo takie porównanie to wprost dawanie pola wszelkim
    demagogom.

    Jeśli rozróżniamy oszustwo od rozboju i włamanie od morderstwa
    to wypadałoby nie dopuszczać do dyskusji "no dobra, wlazł, ale
    przecież nikogo nie zabił".
    W sumie można się zastanowić i uznać że np. zarzucenie np. zawodowemu
    mordercy kradzieży to obraza (dowodząca głupoty), więc dlaczego by
    pirata traktować inaczej?
    Złodziej ? - nie, nie złodziej. Pirat.
    Wszyscy to co mieli mają, nikomu nic nie zginęło.
    I nic nie ma do rzeczy że ktoś STRACIŁ - kradzież polega na tym
    że komuś coś zginęło, a nie że ktoś stracił. Oszust też nie
    kradnie, jakby kradł to do 250 zł nie byłby przestępcą, a oszustwo
    na 1 grosz to przestępstwo co ma na celu wskazanie iż klasyfikacja
    przestępstwa może mieć drastyczne znaczenie.
    Czyli pirat.
    Powielił bez uprawnienia.
    Nie "tylko powielił" - "powielił", tak samo jak nie "tylko
    się włamał ale nie zabił", żeby ktoś nie dorobił ideologii :]

    To tak mocno OT, ale za każdym razem jak widzę "kraść" (na pirata)
    to działa prowokacyjnie :) - może przez to że za dużo tekstów
    tłumaczących że "przecież właścicielowi nie ubyło" czytałem.

    No NIE UBYŁO i lepiej tak trzymać!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)