  • 1. Data: 2006-02-23 15:45:18
    Temat: Pit11 i 4
    Od: "TP" <tadp.malpa.polbox.com>

    Witam

    Jak zabrać się do posprzątania takiej sprawy:

    1. Złozone pity4 za 01 do 06 2005r z będem źle rozliczone zdrowotne (pobrano
    i odliczono 8,25%) a powinno być 8,5 i 7,75 :(

    2. Nie złożony PIT 11 (powinien być do 15.07) :(

    Zus odprowadzono prawidłowo (z płatnika)

    pracownik chce pit11, ale od czego zacząć: korekty pit4 i pit 11 z
    prawidłowymi kwotami ?

    pomocy

    pozdrawiam

    Tad

  • 2. Data: 2006-02-24 12:00:37
    Temat: Re: Pit11 i 4
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    Użytkownik "TP" <tadp.malpa.polbox.com> napisał w wiadomości
    > 1. Złozone pity4 za 01 do 06 2005r z będem źle >rozliczone zdrowotne
    > (pobrano
    > i odliczono 8,25%) a powinno być 8,5 i 7,75 :(

    Na pit4 nie ma rubryk "zapłacono" "odliczono" zdrowotne czyli US ci nie
    podpowie że zrobiłeś bląd - podatek jednak został zanizony. Zrobić korekte,
    dopłacić brakującą kwotę (jesli wystąpiły odsetki to też zapłacić)

    > 2. Nie złożony PIT 11 (powinien być do 15.07) :(

    Za to nie ucinają głowy, większośc przesyła pit 11 po roku choć to
    niezgodne.

    > Zus odprowadzono prawidłowo (z płatnika)

    OK

    > pracownik chce pit11, ale od czego zacząć: korekty pit4 i pit 11 z
    > prawidłowymi kwotami ?

    I ma racje, twoje problemy nie powinny interesować pracownika.

    Korekta Pit-4 , sporządzenie (prawidłowego) pit-11 i prześlij oba pit-y do
    US. U mnie (Nowy Sącz) korekta pit-4 kończy sie 100% wezwaniem i
    wyjaśnieniami.
    Na załatwienie sprawy masz czas do końca lutego.

    A tak poza tematem to obudziłeś sie trochę wcześnie - 23-02-2006.

    pozdrawiam
    taxer

  • 3. Data: 2006-02-27 04:17:24
    Od: "TP" <tadp.malpa.polbox.com>

    Użytkownik "taxer @krynica.net.pl>" <taxer <NOSPAM> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na załatwienie sprawy masz czas do końca lutego.
    >
    > A tak poza tematem to obudziłeś sie trochę wcześnie - 23-02-2006.

    dzięki