  • 1. Data: 2006-02-23 17:09:10
    Temat: Koszty uzyskania - samowolne podwyższenie?
    Od: "Aicha" <m...@s...pl>

    Witam,

    Mam zagwozdkę z rozliczeniem kosztów uzyskania z tytułu dojazdów do
    pracy w innej miejscowości. Zgłaszałam w zakladzie, że chcę mieć
    podwyższone, ale zastosowano standardowe. Gdy upomniałam się o
    korektę, odpowiedziano mi, że mogę je sobie sama podwyższyć w zeznaniu
    rocznym. Czy jest jakaś podstawa prawna takiego działania, czy też to
    zwykłe lenistwo osoby wypełniającej PIT-11? Dodam, że nie mam żadnych
    biletów imiennych za ten okres.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org

  • 2. Data: 2006-02-23 17:14:25
    Temat: Re: Koszty uzyskania - samowolne podwyższenie?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Aicha" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rocznym. Czy jest jakaś podstawa prawna takiego działania, czy też to
    > zwykłe lenistwo osoby wypełniającej PIT-11? Dodam, że nie mam żadnych

    Mozesz sama. Nei musisz miec biletow - wystarczy, ze - jako miejsce
    zamieszkania w NIP-3 masz podana inna miejscowosc niz zaklad pracy.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-02-23 22:50:22
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał:

    > Mozesz sama. Nei musisz miec biletow - wystarczy, ze - jako
    > miejsce zamieszkania w NIP-3 masz podana inna miejscowosc
    > niz zaklad pracy.

    Ano mam. Dziękuję.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org

  • 4. Data: 2006-02-24 03:00:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Aicha wrote:
> [...]
    > Czy jest jakaś podstawa prawna takiego działania, czy też to zwykłe
    > lenistwo osoby wypełniającej PIT-11? Dodam, że nie mam żadnych biletów

    Możesz policzyć podwyższone.

    Bilety imienne byłyby ci potrzebne gdybyś chciała mieć policzone koszty
    wg biletów ale ZAMIAST kosztów ryczałtowych.
    Ma to sens wówczas, gdy bilet miesięcznie kosztuje cię więcej niż te 100
    zł z groszami, czy ile to tam teraz wynosi.