  • Data: 2006-09-16 17:01:37
    Temat: Re: Faktura dla klienta z UE ale bez numeru VAT
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-09-2006 o 12:48:23 my way <y...@s...tlen.pl> napisał:

    > no, na grupie takie wpadki moga si? zdarzyc, ale u ministra ?? :) podaj
    > jakis link, bo nie uwierz? :)

    Od ministra mam książeczki :)
    Zajrzałem przed chwilą i faktycznie coś musiałem pomieszać bo takiej
    sytuacji nie ma
    tam. Jest natomiast sytuacja w której transport na rzecz 'niepodatnika' VAT
    jest popdatkowany w kraju w którym się zaczyna przewóz i wtedy ta kwota
    zwolnienia tam działa.

    Inna sprawa że pamiętam że jeszcze gdzieś coś na ten temat było i zaraz
    poszukam
    bo mnie to intryguje mocno - przykałdowo - podatnik VAT zwolniony też jest
    podatnikiem VAT
    czy nie jest? A przecież prawie każda firma niebędąca czynnym VATowcem
    jest VATowcem zwolnionym
    (i niekoniecznie musi mieć VAT-5 na potwierdzenie tegoż).

    pozdrawiam