  • From: "castrol" <j...@w...blumen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura dla żony?
    Date: Fri, 17 Feb 2006 12:52:50 +0100

    news:dt4bni$jf1$4@atlantis.news.tpi.pl...

    > No niestety. Przy czym określenie tej ceny będzie bardzo trudne ze
    > względu na charakter świadczenia. Urzędnik powie, że on w papierach
    > często widuje faktury za tworzenie WWW za kilkanaście tysięcy i że to taka
    > kwota jest rynkowa. I trudno mu będzie odmówić racji, bo renomowane firmy
    > za tyle robią rozbudowane serwisy. Tyle że Ty jej zrobiłeś "stronę
    > wizytówkę" za 100 zł. Oczywiście da się udowodnić, że ta strona nie
    > była tyle warta, ale ja bym się nie pakował w takie kłopoty.
    > Zrób jej tę stronę prywatnie. :)

    niezle bzdury, a od kiedy to urzednik skarbowy decyduje o tym ile kosztuje
    strona internetowa?? Na cene koncowa ma wiele czynnikow i np taka wizytowka
    moze kosztowac 100 zl, a portal typu onet.pl moze kosztowac i 100 tys zl

    > Jeśli faktura jest potrzebna np. do jakiejś dotacji, to musi jej tę
    > stronę zrobić jakiś podmiot niepowiązany. Oczywiście możesz być wtedy
    > podwykonawcą tej firmy...

    Moze normalnie wystawic fakture zonie, a jak zona ma firme to tym bardziej -
    ja zadnych przeciwskazan nie widze.

    Jacek