    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura eksportowa - termin 90 dni i zaplata w ratach
    Date: Fri, 9 Aug 2002 00:00:14 +0200

    > Wiem, ale zgodnie z ustawa projektowanie arch. na rzecz rezydenta
    zagr. itd
    > jest objete stawka VAT0%. Zreszta mam to na pismie z US, opisalem im
    co
    > robie i oczywiscie pokretnie, ale zgodzili sie ze mna.
    >
    > michal

    Skoro masz na piśmie, to po co mieszasz
    z tymi SADami. Chyba jednak masz to wszystko
    bardzo naciągane i dlatego się zabezpieczasz
    dodatkowo. Jeśli masz prawo do stawki zerowej
    wystawiasz normalną fakturę dla kontrahenta zagranicznego
    z zerowym VAT. Przekroczenie granicy do niczego tu nie jest
    potrzebne,
    ponieważ odprawa celna dotyczy towarów, a nie usług.

    CEZ