    From: "turczy" <t...@i...kermit.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura korygująca - jak księgować?
    Date: Fri, 10 Nov 2006 09:07:22 +0100

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ej03ao$8il$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dzięki za pomoc. Czyli traktuję to jak zwykłą fakturę, księguję w
    > miesiącu otrzymania?

    > Spotkałem się z jakąś opinią, że powinienem VAT księgować w miesiącu, w
    > którym zaksięgowany był korygowany dokument i następnie korygować
    > deklarację VAT - czy to jakieś brednie, czy może tak się kiedyś robiło,
    > ale zmieniły się przepisy, czy jeszcze coś innego?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    Brednie
    Zdarzają mi się korekty faktur sprzed kilku lat (przeceny, albo zwroty).
    Jakbym zaczął poprawiać np. dwuletnie deklaracje... brrr. Do tego mozliwy
    byłby efekt domino. Jedna duza faktura korekta mogła by wymagać poprawienia
    kilku miesiecy. A jak u kogoś takie zwroty a nagminne? Poprawianie
    poprawianych -enty raz deklaracji?
    Arek