  • 11. Data: 2007-05-29 08:10:01
    Temat: Re: Faktura korygująca - jak postępować ?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam> napisał w
    wiadomości news:f3fhjn$b2q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał

    > Jeżeli sprzedałem musze miec dowód sprzedaży, jezeli nie sprzedałem musze
    > miec towar na stanie - czy źle rozumuje ?

    Źle.
    A raczej nie umisz liczyć.

    -1 (zwrot) +1 (zakup)=0

  • 12. Data: 2007-05-29 15:24:52
    Od: "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał

    > jak kupisz znaczek pocztowy i weźmiesz fakture i wyślesz list to jak to
    > jest?
    > nie masz znaczka na stanie a i paragonu nie wystawiłeś

    W razie kontroli Urzedu Skarbowego ciężko byłoby sie wytłumaczyć, ze nie mam
    towaru ani dowodu sprzedaży.
    Poza tym bez dowodu sprzedaży gwarancja jest niewazna.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 13. Data: 2007-05-29 15:25:51
    Od: "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał

    > Źle.
    > A raczej nie umisz liczyć.
    >
    > -1 (zwrot) +1 (zakup)=0

    Ale otrzymuję fakturę korygującą, więc po jej zaksięgowaniu to -1 nie
    istnieje tylko jest 0.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 14. Data: 2007-05-29 16:47:39
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam> napisał w
    wiadomości news:f3hgns$md6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał

    > W razie kontroli Urzedu Skarbowego ciężko byłoby sie wytłumaczyć, ze nie
    > mam towaru ani dowodu sprzedaży.
    > Poza tym bez dowodu sprzedaży gwarancja jest niewazna.

    Człowieku, weź się najpierw podszkol w prowadzeniu firmy/magazynu itd, bo
    opowiadasz straszliwe banialuki, mylisz terminy i nie słuchasz jak Ci się
    radzi.
    Troll czy co?

  • 15. Data: 2007-05-29 16:50:22
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam> napisał w
    wiadomości news:f3hgns$md6$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał

    > Ale otrzymuję fakturę korygującą, więc po jej zaksięgowaniu to -1 nie
    > istnieje tylko jest 0.

    Od początku:

    1 (Twój pierwotny zakup) -1 (Twoja sprzedaż dla odbiorcy) -1 (Twój zwrot do
    dostawcy) +1 (Twój ponowny zakup od innego dostawcy)=0

    Jeśli nie rozumiesz też pojęć: zakup, zwrot, sprzedaż, dostawca i odbiorca
    to już się chociaż nie przyznawaj.

  • 16. Data: 2007-05-30 08:11:42
    Od: "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam>

> [...]

    > opowiadasz straszliwe banialuki, mylisz terminy i nie słuchasz jak Ci się

    Własciciel firmy. Mam człowieka od ksiegowania, ale mamy sprzeczne opinie,
    więc starałem się tutaj to wyjasnić.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 17. Data: 2007-05-30 14:28:27
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam> napisał w
    wiadomości news:f3jkrv$blk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał

    > Własciciel firmy.

    Straszne.

    >Mam człowieka od ksiegowania, ale mamy sprzeczne opinie, więc starałem się
    >tutaj to wyjasnić.

    No i wyjaśniłeś.