  • 1. Data: 2004-04-04 20:30:51
    Temat: Faktura od cen brutto
    Od: "Jacek" <m...@p...com>

    Witam!

    Prowadzę mały sklepik, sprzedaż odbywa się poprzez kasę fiskalną, więc
    wygodniejsze dla mnie jest wystawianie faktur od cen brutto. Czy wzór który
    podałem w linku jest poprawny i zawiera wszystkie niezbędne kolumny ?

    http://republika.pl/hydepark2004/faktura.jpg

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2004-04-04 21:22:54
    Temat: Re: Faktura od cen brutto
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Jacek wrote:

> [...]
    > wygodniejsze dla mnie jest wystawianie faktur od cen brutto. Czy wzór
    > który podałem w linku jest poprawny i zawiera wszystkie niezbędne kolumny

    Si. SWW chyba mozna byloby sobie darowac chyba ze masz zastosowanie.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-04-04 22:14:59
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisał w
    wiadomości news:c4pu71$jl1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Si. SWW chyba mozna byloby sobie darowac chyba ze masz zastosowanie.

    Jak już to PKWiU.

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-04-05 00:05:11
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    BaLab wrote:

    > Jak już to PKWiU.

    Racja. Nigdy sam nie uzywalem wiec dla mnie wsio ryba jak sie to teraz
    zwie ;)

  • 5. Data: 2004-04-05 11:00:15
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Jacek wrote:

> [...]
    > wygodniejsze dla mnie jest wystawianie faktur od cen brutto. Czy wzór
    > który podałem w linku jest poprawny i zawiera wszystkie niezbędne kolumny

    Jesli znow cos nie zmienia mozesz liczyc netto od brutto
    netto = brutto/(1+stawka VAT)

    Kasa fiskalna tez lliczy od brutto...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-04-05 17:34:53
    Od: "Jacek" <m...@p...com>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisał w
    wiadomości news:c4pu71$jl1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Si. SWW chyba mozna byloby sobie darowac chyba ze masz zastosowanie.

    Nie stosuję SWW, czyli usunę. Mnie niepokoiła najbardziej sprawa braku ceny
    jednostkowej netto.

    Dzięki za reakcję.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 7. Data: 2004-04-06 07:35:25
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Jacek wrote:

> [...]
    > wiadomości news:c4pu71$jl1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie stosuję SWW, czyli usunę. Mnie niepokoiła najbardziej sprawa braku

    MUSISZ na pakturach uzywac PKWiU na pozycjach
    dotyczacych sprzedazy ze stawka inna niz 22%

    Wiec nieusuwaj a wpisz PKWiU

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-04-06 13:20:56
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    bosz wrote:

    > MUSISZ na pakturach uzywac PKWiU na pozycjach
    > dotyczacych sprzedazy ze stawka inna niz 22%
    > Wiec nieusuwaj a wpisz PKWiU

    Przeciez napisal ze nie stosuje SWW/PKWiU wiec kolumne
    moze SWW/PKWiU moze usunac.

  • 9. Data: 2004-04-06 13:25:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Borszczuk napisał:

    > Przeciez napisal ze nie stosuje SWW/PKWiU wiec kolumne
    > moze SWW/PKWiU moze usunac.

    Że nie stosuje to mało kogo obchodzi. Pytanie czy nie sprzedaje na
    stawki niższe niz 22% lub zw.?
    Jezeli nie to ok. Może usuwac. Jeżeli sprzedaje, to ma obowiązek
    stosowac PKWiU, nie ma miejsca na widzimiśię.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2004-04-06 13:37:58
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Maddy wrote:

    > Że nie stosuje to mało kogo obchodzi. Pytanie czy nie sprzedaje na
    > stawki niższe niz 22% lub zw.?

    Kryste. Przeciez zdanie jest raczej jednoznaczne. "nie uzywam" czyli
    "nie sprzedaje z nizsza stawka". Bo jesli byloby inaczej, to raczej
    kwestia wygladu tabelki bylaby jednym z mniejszych jego problemow o ktore
    by w trwodze pytal.