  • 1. Data: 2004-04-04 14:33:59
    Temat: Platnik - ustawienia programu
    Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl>

    stopa procentowa skladki na ubezpieczenie zdrowotne
    od styczen 2004 - 8,25

    kwota przecietnego wynagrodzenie dla dobrowolnego ub. chorobowego
    07.2003 09.2003 - 2160,02 - to jest wpisane
    10.2003 12.2003 - ??? - to nie
    01.2004 03.2004 - ??? - to nie

    kwoty przecietnego wynagrodzenia znalazlem na
    www.pfron.org.pl/2/2_4.html

    a po co? Zglebiam tajniki Platnika i probuje cos tam zdzialac, a
    program wypisuje mi, ze nie ma zdefiniowanej kwoty przecietnego
    wynagrodzenia....(bo nie mam).

    Chcialem wpisac sam, ale okresy mi cos nie pasuja. Czy to powinno byc
    wpisane zgodne z tym co znalazlem, czy jest jakies przesuniecie?
    Tam jest te 2169,02 ale od 12.2003

    Moze ktos mi poradzic, co mam wpisac?

    Pepto
    --
    pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl

  • 2. Data: 2004-04-04 16:41:10
    Temat: Re: Platnik - ustawienia programu
    Od: sonia <a...@t...pl>

    :) Witam
    Jeśli poczekasz do jutra to ci dokładnie napiszę kwoty. Ostatnio też uzupełniałam te
    kwoty w Płatniku (jeśli masz publikacje GOFINU to tam są ), ale w głowie ich nie
    mam. Jutro o 9.00 masz te informacje.
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-04-04 18:16:42
    Od: "PawelJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > a po co? Zglebiam tajniki Platnika i probuje cos tam zdzialac, a
    > program wypisuje mi, ze nie ma zdefiniowanej kwoty przecietnego
    > wynagrodzenia....(bo nie mam).

    Ta kwota potrzebna jest Platnikowi, zeby zwryfikowac czy nie ma na rca
    kogos, kto ma naliczone ub. chorobowe dobrowolne wieksze niz moze miec.
    Dobrowolne chorobowe placi sie np od umowy zlecenia. No ale ze programowi to
    jest zawsze potrzebne, nawet jak nie masz taklich rozliczen to juz inna
    bajka. Ja mu wpisuje kwote ok 2000 bo i tak umów zlecen i dobrowolnej
    skladki w tej wysokosci nie mam.

    --
    PawelJ

  • 4. Data: 2004-04-05 06:29:01
    Od: sonia <a...@t...pl>

    prosze bardzo:
    01.10.2003-31.12.2003-2.241,58
    01.01.2004-31.03.2004-2.481,92

    pozdrawiam
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 5. Data: 2004-04-05 15:53:13
    Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl>

    On 5 Apr 2004 06:29:01 GMT, sonia <a...@t...pl> wrote:

    >prosze bardzo:
    >01.10.2003-31.12.2003-2.241,58
    >01.01.2004-31.03.2004-2.481,92

    piekne dzieki. Ale zapytam, gdzie moge te dane znalezc?
    Tak, jak pisalem, ja znalazlem na www.pfron.org.pl/2/2_4.html
    informacje o przecietnym wynagrodzeniu. Czy to jest to samo? Bo
    wartosci sie nie zgadzaja?

    Pozdrawiam

    Pepto
    --
    pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl

  • 6. Data: 2004-04-05 16:45:23
    Temat: Re: Re: Platnik - ustawienia programu
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Te dane biore z bardzo dobrych i naprawde przydatnych biuletynów wydawnictwa
    \"GOFIN\". Polecam.
    www.gofin.pl
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>