  • 1. Data: 2004-04-04 17:43:16
    Temat: Jaki Zus od umowy zlecenia ?
    Od: "Fokus" <f...@o...pl>

    Proszę o wyjaśnienie nastepującej sytuacji :
    prowadzę DG, opłacam Zus 691 zł, mam zamiar wykonywać dodatkowe prace na
    umowe-zlecenie w pewnej firmie. Czy będe płacił normalnie cały Zus czy jakąś
    jego część ( z tytułu umowy-zlecenia tylko ) ??

    Pozdro

  • 2. Data: 2004-04-05 05:06:22
    Temat: Re: Jaki Zus od umowy zlecenia ?
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Fokus" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakąś
    > jego część ( z tytułu umowy-zlecenia tylko ) ??

    Jeżeli bardziej ci się opłaca płacić zus od umowy zlecenia to płac z dg
    tylko zdrowotne a od zlecenia niech sobie zleceniodawca płaci zus.
    Jeżeli będziesz płacił zus z dg to od umowy zlecenia płacisz tylko zdrowotne

    --
    Pawełj

  • 3. Data: 2004-04-05 07:08:47
    Od: "Fokus" <f...@o...pl>

    Czyli płaciś Zus od umowy zlecenia a od DG tylko zdrowotne to chyba troche
    zaoszczędze. Ile zapłace mniej ?

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c4qpgi$4c5$1@news.onet.pl...