    From: art <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura proforma - niezapłacona
    Date: Tue, 22 Jun 2010 05:12:30 -0700 (PDT)

    On 22 Cze, 13:25, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Czyli e zacz e wystawia faktury dopiero w czerwcu? Wystaw w maju
    > jako 1/5/2010, a potem w czerwcu "uznaj", e przechodzisz na numeracj
    > ci g 1..2.. Jednak to takich operacji lepiej numerowa faktury
    > numer/miesi c/rok, a najlepiej numer/tydzie /rok, a idealnie numer/numer
    > klienta/rok :)
    >
    > --
    > Liwiusz

    Sorki, źle napisałem z tym czerwcem, to przez pośpiech.

    Ja mam numeracje numer/miesiąc /rok i przykładowo usługe wykonałem 12
    maja, ale do końca maja mam już wystawionych kilkanaście innych faktur
    które są już u klientów / firm, więc ich numeracji zmienić nie mogę
    (one są z datami sprzedaży i wystawienia 13-30 maja)

    Co najwyżej mogę dodać kolejną fakturę do maja np. nr 15, gdzie data
    sprzedaży będzie 12 maj, a data wystawienia......no właśnie jaka?