eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFaktura tylko w dniu sprzedazy - problem ze sprzedawca. › Re: Faktura tylko w dniu sprzedazy - problem ze sprzedawca.
  • Data: 2009-12-02 08:49:01
    Temat: Re: Faktura tylko w dniu sprzedazy - problem ze sprzedawca.
    Od: "MIX-NET" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hf10tf$hgf$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    Dodam jeszcze, ze w koncu dostalem ta fakture. Od innego kierownika. Musial
    pisac do jakis informatykow, bo widocznie maja tak posrany system. Ale nie
    palilo mi sie. Zostawilem paragon i odebralem grzecznie fakture za pare dni.
    Wkurzyla mnie kierowniczka, ktora pokazala mi kartke, ze niby tylko w dniu
    zakupu i za ch..a nie dostane faktury (tak w skrocie). Stad ten post.

    MIX-NET