  • 1. Data: 2002-06-25 16:02:48
    Temat: Faktura wewnętrzna
    Od: "Karolina" <t...@i...pl>

    Proszę pomóżcie!
    Faktury VAT wewnetrzne wystawiam wówczas gdy przekazuję towar lub usługę na
    potrzeby reprezentacji i reklamy.
    Ale czy zakup usługi w postaci spotu reklamowego w TV rodzi konieczność
    wystawienia F-ry wewnętrznej? Podobnie ma sie rzecz z fakturą na ogłoszenie
    w gazecie czy wizytówki.

  • 2. Data: 2002-06-25 16:50:24
    Temat: Re: Faktura wewnętrzna
    Od: Stootch <s...@s...ebox.pl>

    Użytkownik Karolina napisał:

    > Ale czy zakup usługi w postaci spotu reklamowego w TV rodzi konieczność
    > wystawienia F-ry wewnętrznej? Podobnie ma sie rzecz z fakturą na ogłoszenie
    > w gazecie czy wizytówki.

    Reklama publiczna jest KUP. Nie wiem jak z wizytówkami, sam wrzucam je
    do "0,25%", tak dla świętego spokoju.

    Stootch

  • 3. Data: 2002-06-25 17:38:10
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Stootch wrote:

    > Reklama publiczna jest KUP. Nie wiem jak z wizytówkami, sam wrzucam je
    > do "0,25%", tak dla świętego spokoju.
    Stootch, czy ty czytasz na co odpowiadasz? Przeciez to nie ma zupełnie
    związku z pytaniem. Pytanie dotyczyło VAT a nie KUP.

    Cz ja musze być niegrzeczna, przypominając, ze trzeba było w podstawówce
    uczyc się czytać ze zrozumieniem, bo braki teraz wychodzą i wstyd?
    Czym skorupka za młodu.. ale ja nie o tym.

    Fakturę wewnetrzna wystawia sie na przekazane na cele reprezentacji i
    reklamy *towary*. Towary to w uproszczeniu wszystko co można kupić na zapas
    i magazynować (dłużej lub krócej).
    Zakup usług nie powoduje obowiązku wystawienia faktury wewnętrznej.
    Poza wszystkim, jak mozna "przekazac" usługę? Leżała sobie na magazynie a
    teraz ją przekazaliśmy, bo nam się do reklamy przyda?
    Towar - odliczamy VAT i wystawiamy fakturę wewnetrzną, usługa - odliczamy
    VAT i zapominamy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-06-25 23:01:56
    Od: Stootch <s...@s...ebox.pl>

    Użytkownik Magdalena Woloszyk napisał:

    > Stootch, czy ty czytasz na co odpowiadasz? Przeciez to nie ma zupełnie
    > związku z pytaniem. Pytanie dotyczyło VAT a nie KUP.

    Staram się jak mogę, żeby nie pisać głupot. Czasem wychodzi, a czasem - nie.

    > Cz ja musze być niegrzeczna,

    Nie musisz, ale jesteś.

    > przypominając, ze trzeba było w podstawówce
    > uczyc się czytać ze zrozumieniem, bo braki teraz wychodzą i wstyd?

    Wycofuję się na całej linii frontu. Za Chiny Ludowe nie wiem, o co pytasz.

    Stootch

  • 5. Data: 2002-06-26 10:32:29
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Stootch wrote:

    > Wycofuję się na całej linii frontu. Za Chiny Ludowe nie wiem, o co pytasz.

    QED

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk