    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura wyslana faxem
    Date: Wed, 17 Mar 2010 17:24:54 +0100

    (17.03.2010 15:13), Liwiusz wrote:

    > Nawet jeśli faktura będzie wydrukowana i przefaksowana, to przecież
    > taki faks nie uprawnia do żadnych odliczeń (chyba VAT jest bardziej
    > rygorystyczny niż dochodowy). Wszak trzeba mieć oryginał oryginału
    > faktury, a nie jakiś faks oryginału :)

    Nie twierdziłem że jest inaczej.

    Tylko zauważałem paradoks, że z jednej strony mamy lepiej (bo faktura
    jest wystawiona i mamy na to "dowód", co w przypadku faktur mailowych
    zazwyczaj nie zachodzi), to mamy tym samym gorzej, bo nasz "dowód" jest
    jednocześnie widomym znakiem tego że nie jest oryginał oryginału, co
    przy fakturach mailowych nie jest tak rzucające się w oczy.

    p. m.