    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura wyslana faxem
    Date: Wed, 17 Mar 2010 17:54:34 +0100

    (17.03.2010 17:22), wspolna-flaszka.pl wrote:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > no wiec drukuje sobie u odbiorcy przez jego fax :) przeciez podczas
    > generowania tam faktury
    > caly czas jestem z nim polaczony. Czy prawo zabrania posiadania 'drukarki' u
    > kupujacego?

    Przerabialiśmy to na grupie kilkanaście razy. Wszystko się rozbija o to
    czy zgodnie zeznacie (sprzedawca i kupujący) jak to było. Oraz czy
    sprzedawca jest pewien że na pewno wystawił wszystkie faktury które
    myśli że wystawił (czyli - czy na pewno wszystkie faksy/pdfy które
    wysłał do klientów zostały u nich wydrukowane).

    p. m.