    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura wyslana faxem
    Date: Thu, 18 Mar 2010 13:54:48 +0100

    > Oczywiscie.
    > Dlaczego by nie?
    > Czyżby argumentem miało być ze "wydruk wygląda tak samo"? ;)
    > A co to kogo obchodzi? :O
    > Przecież *prawny* stan jest inny, skoro przepis nakazuje wystawienie
    > faktury *Tobie*, to wymóg jest spełniony i basta.
    > Wypada tylko "uprawdopodobnić", że to Ty drukowałeś.

    No ale co to znaczy ,,ty drukowałeś''?

    a) Jestem na miejscu, naciskam drukuj
    b) jestem w pokoju obok, naciskam drukuj i drukuje na drukarce w pokoju obok
    c) jestem u siebie w firmie naciskam drukuj i drukuję na drukarce u
    klienta (przez np. TeamViewer)
    d) jestem u siebie, naciskam drukuj, to idzie nie bezpośrednio do
    kabelka, tylko do pdfa, potem mejlem, potem kabelkiem do drukarki

    Wszystkie te metody różnią się tylko techniką wykonania wydruku. Za
    każdym razem ja naciskam DRUKUJ :D

    > Tyle, że to inna sprawa, niż ewidentne kłamstwo jeśli się u klienta
    > fizycznie nie było i można się przejechać na setce sprzeczności :>

    Ale jaką długość i jaki rodzaj nośnika pomiędzy drukarką a wystawiającym
    ograniczają przepisy?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek