  • Data: 2006-09-19 08:58:07
    Temat: Re: Faktura wysłana maile w pdf a druga pocztą
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A co by mieli kwestionować... od kwestionowania to byłby ew.
    > wystawca faktury, jakby stwierdził że bez jego zlecenia [1]
    > wystawiłaś w jego imieniu jego dokument!
    >
    > [1] w rozumieniu ścisłej definicji KC, a nie "do innych umów
    > o usługę stosuje się przepisy dotyczące zlecenia"...

    Tak się zastanawiam, czy jeżeli np. firma X wysyła mi pdfa, ktory ja drukuję
    (na jej zlecenie "proszę wydrukować niniejszy dokument"), to czy X nie
    powinna od tego odprowadzić podatku. W końcu jest to jakieś nieodpłatne
    świadczenie na jej korzyść, jakieś 20gr na jedną fakturę. Jak firma wysyła
    tysiące faktur miesięcznie, to uzbiera się ładna sumka :)

    p. m.