  • Data: 2009-04-29 14:25:59
    Temat: Re: Faktura zaliczkowa
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 16:01
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gt9mj0$i8t$1@news.onet.pl>):

    > Odważny jesteś :) Nie boisz się, że gdzieś przypadkiem kopia takiego
    > dokumentu wypłynie podczas kontroli u kontrahenta?

    No jak wypłynie, jak podmieniam? Poza tym, niczym się nie różni, poza datą
    płatności, która, jak sam mówicie, jest nieobowiązkowa, więc to ta sama
    faktura.

    > Anulować fakturę wpuszczoną do obiegu? Wg mnie to nawet w sądzie się nie
    > obroni.

    Czyli co, grzecznie zapłacić podwójny podatek? A jak stawka jest większa, to
    ogłosić bankructwo?

    Do tego i tak łamać prawo wystawiając fakturę po terminie 7 dni?

    --
    Tristan