  • Data: 2007-09-22 20:45:51
    Temat: Re: Fakturowanie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 22 września 2007 22:43
    (autor picom
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fd3uqs$i5c$1@node1.news.atman.pl>):

    > Tzn. jest tak np. teraz jest wrzesień więc klient ma czas do 15
    > października na zapłatę za wrzesień itd.

    No to nie ma problema, wystaw faktury wszystkie hurtowo 30 września te co
    nie zapłacili, a te co zapłacili to do 7 dni od wpłynięcia zapłaty.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl