  • Data: 2002-07-07 20:16:39
    Temat: Re: Faktury NOM - raz jeszcze
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    >A jesli ja sie umowie i mi nie wyjdzie to co - moge zrobic iknaczej niz
    >w umowie?

    Umowy do końca nie było, bo nasze chore państwo jak zwykle ulega kasie
    zachodnich kapitalistów... Jak ktoś korzystał z NOMa, musiał się
    liczyć z tym, że do końca nie wiadomo, jak będzie wyglądała faktura.

    Poza tym -- wszystkie dywagacje są chore. Co za różnica, czy faktura
    od TPSA czy od NOMa? Generalnie burzą się ci, co myśleli, ze se
    nadzwoną jak dzikie i ich minie opłata, więc teraz szukają dziury w
    całym...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)