    From: Jano <m...@h...gula>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktury NOM - raz jeszcze
    Date: Tue, 09 Jul 2002 08:54:20 +0200

    Tristan Alder napisał:

    > Poza tym -- wszystkie dywagacje sš chore. Co za różnica, czy faktura
    > od TPSA czy od NOMa? Generalnie burzš się ci, co myœleli, ze se
    > nadzwonš jak dzikie i ich minie opłata, więc teraz szukajš dziury w
    > całym...

    Blad w rozumowaniu. Fakture dostalem na 7zl (fakt dzwonilem raz czy dwa)
    - ale w grudniu mam 1 inpuls, w styczniu 1 impuls, w lutym 1 impuls - to
    co jest grane - miedzymiastowa za 1 impuls?? A na pewno w tych
    miesiacach nie dzwonilem.
    Wiec przyznaje sie - faktura poszla do kosza (bo nie byla polecdona) a
    jak przyjdzie ponaglenie to najpierw bede reklamowal - nie lubie jak sie
    mnie oszukuje (podobne przygody mialem z ERA - wygralem).
    Zona do firmy dostala fakture na 1,80zl - dokladnie tak jak dzwonila -
    zaplacona chociasz przelew kosztowal znacznie wiecej.

    --
    Pozdrowienia
    J.