    From: "Maras" <M...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktury NOM - raz jeszcze
    Date: Tue, 9 Jul 2002 17:15:44 +0200

    > Takim samym prawem jak Ty - nie mając z NOM podpisanej umowy - korzystałes
    > ich usług.

    Sugerujesz, że dawałem reklamy w TV i na autobusach MPK o treści 'Bierzcie
    moje dane, są dostępne w TPSA', a ja nie mam nic przeciwko ?

    To czego oczekuje wymagający klient, to forma w jakiej robiła to
    energetyka... do każdego przychodzili podpisać umowę osobiście. Ja preferuje
    formę bardziej zdalną (np. przez telefon), ale nigdy nie bez mojej wiedzy.

    Maras