  • Data: 2008-05-12 16:40:07
    Temat: Re: Faktury do kosza, wystawiaae tylko duplikaty.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P wrote:
    > O, protestuje! To w zadnym przypadku nie jest fuzzy logic. To, jezeli juz,
    > jest wielowartosciowa logika zintegrowana z geometria nieeuklidesowa.

    Choć fuzzy logic jest szczególnym przypadkiem logiki wielowartościowej
    (o dokładnie nieskończonej liczbie wartości), to rzeczywiście liczba
    "TFUrców" prawa (pisanych przez duże TFU - znaczy się nie o byle kogo
    chodzi) i jego interpretatorów jest skończona.

    Tak więc nawet byłbym skłonny uwzględnić Twój sprzeciw.

    Natomiast mieszanie do tego geometrii nieeuklidesowej jest mało intuicyjne.

    Cała ta działalność prawo-TFUrcza bardziej mi kojarzy się z ruchami
    Browna ...

    > W szczegolnym przypadku, jak spojrzysz bardzo daleko to zobaczysz wlasne
    > plecy, bo prawo sie zapetlilo. A niejednokrotnie jak ostro pojdziesz do
    > przodu, to cie z tylu moze zabraknac.

    Hmm! Nie bierz więcej tego świństwa, cokolwiek by to było ;-)

    Piotrek