  • 1. Data: 2011-01-09 14:24:15
    Temat: Faktury elektroniczne
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    Witam!
    Jezeli przesylam klientow faktury w pdf, to moge u siebie kopie trzymac
    takze w pdf -ach czy musze wszystkie kopie drukowac ?

    P.

  • 2. Data: 2011-01-09 14:35:56
    Temat: Re: Faktury elektroniczne
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 09.01.2011 15:24, Kotlet wrote:
    > Witam!
    > Jezeli przesylam klientow faktury w pdf, to moge u siebie kopie trzymac
    > takze w pdf -ach czy musze wszystkie kopie drukowac ?

    Kotlet - jak już dostaniesz pierwszy protokół pokontrolny z UKS to nie
    zapomnij o kolegach z grupy i wrzuć :-)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2011-01-09 14:52:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    tomek w <news:igch4b$h84$1@news.onet.pl>:

    > On 09.01.2011 15:24, Kotlet wrote:
    [...]
    > Kotlet - jak już dostaniesz pierwszy protokół pokontrolny z UKS to nie
    > zapomnij o kolegach z grupy i wrzuć :-)

    Zanotowano: wypatrywać wiadomości od KLOPS ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2011-01-09 17:41:04
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2011-01-09 15:35, tomek pisze:

    > Kotlet - jak już dostaniesz pierwszy protokół pokontrolny z UKS to nie
    > zapomnij o kolegach z grupy i wrzuć :-)

    :)

    no drukuje je , ale szkoda mi papieru wiec dlatego pytam

  • 5. Data: 2011-01-09 17:59:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-09 18:41, Kotlet pisze:

    > :)
    >

    > no drukuje je , ale szkoda mi papieru wiec dlatego pytam

    A po co drukujesz. Dajesz kontroli płytkę CD-ROM niech sobie patrzą.
    Kursy komputerowe mieli w ministerstwie.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-01-09 19:49:28
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    pytanie czy od 1 stycznia moge to robic, bo drukowac ponad 100 faktur
    namieisac srednio mam ochote a skoro slac moge
    w pdf to zdrowy rozsadek podpowiada ze i swoja kopie trzymac w ten sposob.

  • 7. Data: 2011-01-10 22:56:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 9 Jan 2011, Kotlet wieprzowy wrote:

    > w pdf to zdrowy rozsadek podpowiada ze i swoja kopie trzymac w ten sposob.

    Z mojej strony standarowa uwaga z pytaniem "jak dzielą się użyszkodnicy
    komputerów".
    Wiesz? ;)

    pzdr, Gotfryd
    (który właśnie w celach dydaktycznych sprowadził sobie port USB
    z wyjściem TTL-RS :P - nie, nie mi padło ;))

  • 8. Data: 2011-01-11 09:26:40
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > :)
    >

    > no drukuje je , ale szkoda mi papieru wiec dlatego pytam

    A po co drukujesz. Dajesz kontroli płytkę CD-ROM niech sobie patrzą.

    Ważny jest jeszcze tzw. święty spokój.
    Dla świętego spokoju drukuję i wpinam jak Pan Fiskus przykazał do
    segregatora :)

    dK