  • 1. Data: 2011-01-08 08:49:41
    Temat: [Dz.U.] Zmiany rozporządzenia fakturowego
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Póki co doszukałem się dwóch zmian z grudnia 2010:

    1627
    1713

    + na dokładkę zmiany w rozp. odnośnie faktur elekto:

    1661

    Nieprzyjazne draństwo w natarciu

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2011-01-08 09:00:27
    Temat: Re: [Dz.U.] Zmiany rozporządzenia fakturowego
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 08.01.2011 09:49, tomek wrote:
    > Póki co doszukałem się dwóch zmian z grudnia 2010:
    >
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2010244
    1627
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2010255
    1713

    > + na dokładkę zmiany w rozp. odnośnie faktur elekto:
    >
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2010249
    1661

    > Nieprzyjazne draństwo w natarciu

    Na szczęście gofin trzyma rękę na pulsie:

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,32,32,596,,2
    0110101,rozporzadzenie-ministra-finansow-z-dnia-2811
    2008-r-w-sprawie.html

    --
    Tomek