  • 1. Data: 2011-01-09 17:39:53
    Temat: Inofrmacja w sprawie podatku od nieruchomosci
    Od: jaro <j...@W...pl>

    Czesc,
    kupilem mieszkanie + miejsce w hali garazowej. Mieszkanie ma ksiege
    wieczysta (nazwijmy ja A) oraz udzialy w nieruchomosci stanowiacej gruny
    takze bedacej ksiega wieczysta (niech sie nazywa B). Hala garazowa to
    odrebna nieruchomosc z ksiega wieczysta (niech sie nazywa C) w ktorej
    mam udzial. Sama hala to takze jakis udzial w gruntach okreslonych w B.
    Pytanie jak to wszystko uwzglednic w informacji o podatku od nieruchomosci ?

    Kombinowalem tak:
    a) formularz dla ksiegi A (powierzchnia lokalu)
    b) formualrz dla ksiegi C (powierzchnia hali garazowej * udzial w hali
    garazowej)
    c) formularz dla ksiegi B (udzial w gruncie dla A + udzial w C * udzial
    w gruncie dla B)

    Mieszkanie jest w Gdańsku

    Prosba o pomoc

    Pozdrowienia