  • Data: 2002-02-25 22:38:25
    Temat: Re: Firma transportowa - kilka w=B1tpliwo=B6ci?=
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Feb 2002, Budzik wrote:

    >+ Tako rzecze s...@s...com.pl:
    [...to chyba Orki, nie moje, ale się przychylam:]
    >+ >>> > Za mało danych.
    [...]
    >+ >>> transportowe do 3,5tony. Skrótu ŚT nie rozumiem :(
    >+ >
    >+ > Środki Trwałe - inaczej mówiąc czy jest na ewidencji
    >+ > działalności gospodarczej.
    >+ >
    >+ Możesz mi to wytłumaczyć? Samochód jest właśnością właściciela firmy, nic
    >+ nie wiem o tym czy jest w jakiejś ewidencji.

    1. Jaki rodzaj rozliczania działalności ?
    PK, KPiR, ryczałt ewidencjonowany, karta... ?
    2. Przy PK/KPiR prowadzi się taki "papier" pt. Ewidencja Środków
    Trwałych. Jeśli coś służy do DG ma być tam wpisane i można
    z tego tytułu odliczać (stopniowo) koszt tego "środka".

    Pozdrowienia, Gotfryd
    PS: no dobra, z tym PK przesadziłem :) (skoro nie wie co
    to ŚT)