eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFreelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów. › Re: Freelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów.
  • Data: 2016-03-18 22:04:33
    Temat: Re: Freelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ten cały MOSS to jest chory. Widzę, że się wkopałem z tym gościem "prywatnym"
    i lepiej ogólnie omijać wszystkich klientów z Unii Europejskiej.

    Nie widzę sensu rejestrować się dla jednego przypadku w MOSS.

    Czy jakbym wpisał inny tytuł faktury, aby nie wyglądał na usługę elektroniczną to
    mogę normalnie naliczyć nasz VAT. czyli kolo płaci 123 EURO (tyle dostaję - prowizję
    serwisu pośredniczącego) i wystawie fakturę na
    równowartość 100 EURo netto + 23 EURO VATu i tyle odprowadzę do urzędu?
    Bez MOSSa?

    Spróbuję jutro może wymusić na nim aby podął VAT UE jeśli jest firmą.